vrijdag 20 februari 2009

Harry Potter en de Halfbloed Prins - J.K.Rowling

Kinderboek vanaf 10 jaar.

De Harry Potter boeken behoeven geen uitleg en krans meer. Dit is het zesde deel dat ik las. Nog één deel te gaan dus.
Rowling is een goede schrijfster. Goede verhalen en grappig geschreven. De verschillende personages lenen zich hier uiteraard zeer goed voor, zoals de spoken en schilderij personen.
De verhalen zijn ook spannend, alhoewel ik in dit boek lang heb moeten wachten. Het is een tijdje geleden dat ik de vijf andere delen las, maar het staat me voor dat de actie daar toch vroeger begon.
Maar het blijven top boeken deze Harry Potters.
Ook hier ga ik geen quotering geven. Kinderboeken zijn niet te vergelijken met volwassen boeken.

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

ooh zie daar, dat boekske komt mij bekend voor :o) Hopelijk beleef je er evenveel plezier aan.

Toedels, fijn weekend !